Blogturné Extra ~ Tiffany Reisz: The Mistress - Az úrnő



„… sokak szerint az erotikus könyv egyenlő azzal, hogy egy romantikus regényben sok szex van. De nem egyenlő. (…) A romantika nem más, mint szex és szerelem. Az erotika szex és félelem.”

– Tiffany Reisz: A szirén

Az Eredendő Bűnösök sorozat befejező része ott folytatódik, ahol a harmadik kötet félbemaradt...



Kiadó: Athenaeum
Sorozat: Eredendő Bűnösök #4
Megjelenés: 2015.04.20
Műfaj: Erotikus
Fordította: Márton Andrea

  
Nora Sutherlin, az ünnepelt dominatrix, a híres erotikus szerző egy szobában találja magát, két férfi társaságában. Más körülmények között élvezné ezt a kis játékot, de most partnerei nem játszani akarnak. Hamarosan megérti: ha életben akar maradni, fogvatartói Seherezádéjává kell válnia, miközben bíznia kell abban, hogy szerettei – Wesley, Kingsley, de legfőképpen Søren – rá fognak jönni, hogyan mentsék meg.
Egy halottal azonban nehéz vitázni, és Marie-Laurie, Kingsley nővére és Søren elhunytnak hitt neje minden, csak nem kompromisszumkész. Egy sértett nőnél pedig nincs veszélyesebb ellenség, és bár Nora mindezt tudja, lassacskán mindent elmesél az asszonynak arról, hogyan lett egy katolikus pap szeretője, miközben egyre mocskosabb részleteket tár fel a múltból…
A háttérben Søren, Nora és Kingsley életének minden fontos szereplője csendben várakozik, hogy aztán az összekuszált szálakat kibogozva az olvasó is megtudja, kicsoda Nora Sutherlin valójában. Vagy legalábbis elhiggye, hogy tudja…


Kár lenne kihagyni! Akik a XXII. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztiválon a kiadó standjánál vásárolják meg a regényt, külön ehhez a sorozathoz készült, csak ekkor beszerezhető könyvjelzőt kapnak ajándékba.


BTK EXTRA - Tiffany és a Szeminárium

Ki hinné el, hogy Tiffany Reisz, az erotikus könyvek királynője konzervatív és vallásos leánynevelő intézetbe járt? Pedig így van, még egy hosszú bejegyzést is írt róla, amit most elolvashattok.

Mit kapunk, ha egy túlképzett perverzet egy konzervatív szemináriumba küldünk? Úgy hangzik, mint egy vicc kezdete. És talán az is volt, én egy szemináriumban. Nem mintha, bármi baj lenne azzal, ha valaki szemináriumba jár. Én egy félig-hívő katolikus vagyok, aki szereeti olvasni G.K. Chesterton, Thomas Merton, és Rowan Williams (a canterbury érsek--ne ítéljetek el) munkáját. Így aztán nem is lehet nagy meglepetés, hogy valamikor több évig próbáltam megszerezni a mesterimet Teológiából. Oké, talán mégis meglepő, figyelembe véve a jelenlegi karrieremet. Erotikus könyveket írok, méghozzá a BDSM fajtából. És igen, én magam végzem a kutatásaimat.

Isten irgalmazzon.

A legtöbb tinédzserhez hasonlóan, az egyetlen Isten, akiben hittem az egoista önmagam volt. De az egyetemen őrülten,és szenvedélyesen szerelembe estem két férfiba, és mindkettejük neve J-vel kezdődött. J1 mutatott be J2-nek: Jézusnak. Bár világéletemben lenyűgözött a vallás, nekem soha nem volt olyan hétköznapi "személyes kapcsolatom" Istennel. Amint elkezdtem járni templomba a barátommal, elkezdtem látni a vonzerőt a keresztény hitben. Volt valami mélységesen gyönyörű a Krisztus a kereszten látképen... Az ő egyetlen tökéletes áldozatában, ami mindenkit, aki ránéz arra kényszerít, hogy elgondolkodjon; "Vajon képes lennék erre egy szerettemért? Még ha az a valaki is üti a szeget?". Krisztus alázatossá tett, ami elég bizonyíték arra, hogy ő egy csodatévő.

Az újdonsült odaadásom ellenére, továbbra is ugyanolyan ingerlékeny voltam. J, aki bemutatott Jézusnak kicsit sem hasonlított állítólagos Istenére.  Ahol Krisztus úgy tűnt, a megtestesítője a megbocsátásnak és a szeretetnek, kedvességnek, különösen az elesett nők felé, a barátomnak volt egy rossz szokása; mindenkitől a tökéletességet várta, kivéve magától.  Isten szeretetét és áldásait neki adta, míg engem elítélt. Még az én Anne Rice regények is tovább bizonyították, hogy nem én voltam a tökéletes lány számára. Barát J ment, de Jézus Krisztus, úgy döntöttem, marad.

Annyira megragadt, hogy az egyik kedvenc professzorom javasolta iratkozzak be egy szemináriumba. A templomnak több női tanárra volt szüksége az iskoláiban. Én meg úgy gondoltam, hogy Dr. Tiffany Reisz szuperül hangzik. Más korombeli nők elszántan küzdöttek a MRS. címért. Én a Ph.D.-t akartam megszerezni.

Szeminárium és én nagyon jól néz ki együtt, papíron - aki szereti Istent és szeret tanulni, az természetesen, szereti Istent tanulmányozni is, ugye? Épp ellenkezőleg, sosem szenvedtem még ennyit. Hívő szívem és liberális agyam volt, és nem egészen tudtam megérteni az anti-választás és a "homoszexualitás bűn" teológiát. A tanáraim meglehetősen szabad gondolkodásúak voltak, de a diáktársaim többsége egy az egyben fundamentalista volt. Volt egy barátom, aki hasonlóan kívülállóként érezte magát az iskolában, és alig tudta visszafogni a dühét, amikor azt mondták neki, hogy szeretete a Bridget Jones film iránt egy jel arra, hogy a szíve nem volt rendben Istennel. Általában fagylalt és a Queer Eye for the Straight Guy epizódokkal vigasztalódtunk.

A barátnőm és én ott voltunk egymásnak, és persze voltak könyveink is. Plusz, volt internetünk is. És egyik éjszaka a barátom küldött nekem egy erotikus történetet, amit az interneten talált, és azt mondta, hogy a legszexisebb dolog, amit valaha olvasott. Elolvastam. Mondtam neki, hogy nem rossz, de csukott szemmel is tudnék szexisebbet írni. elvégre, hajadon diákok, még akkor is, ha már felnőttek voltak nem szexelhettek. Az paráznaság lenne. Minden szexuális tevékenységgel várni kellett a házasságig. Nekem még csak pasim sem volt, így találtam egy kiskaput. Szexelhettem papíron. Tavaszi szünetben írtam meg az első sztorimat - egy 9000 szavas, valahol a nemi erőszak és erotikus erőszak közti történetet, amit aztán feltettem a netre. Egy maroknyi ember szerette. Hozzá írtam egy fejezetet. Még több ember szerette. Írtam egy egész könyvet. Több száz ember szerette. Írtam egy másikat, és az emberek elkezdtek küldözgetni nekem ajándékokat és a karaktereimről nevezték el a macskáikat.

Az írásom egy mély békével és egyfajta elégedettség töltöttel, ami éles kontrasztban állt a frusztrációkkal amit a  szeminárium okozott. Tudtam, hogy van valamim. Nem múlt el úgy nap, hogy valaki nem kommentálta a történetet, vagy e-mailt nem írtak volna, hogy mennyire szerették a stílust, a párbeszédeket, a humoromat. Persze, a szex jeleneteket is, de a történet miatt tértek vissza újra és újra, azzal kísértve, hogy írjak még. Nem volt időm arra, hogy a mesterképzésre is tanuljak és írjak is. Döntenem kellett a kettő közt.

Krisztus kegyelmezz.

Van a Tűzszereket c. filmben egy olyan mondat, ami nagyon megfogott. a főszereplő, egy keresztény futó, Eric próbálja leírni, hogy miért fut: "én hiszem, hogy Istennek célja van velem. De adott nekem gyorsaságot is. Amikor futok érzem, hogy kedvét leli bennem."

Megkérdeztem magamtól, én mikor érzem, hogy Isten kedvét leli bennem? Az tuti, hogy nem Görög órán, amikor a falba verem a fejem a koiné szavaktól. Viszont akkor éreztem, amikor egy tökéletes mondatot írtam vagy egy gonosz függővéget. Isten egy ajándékot adott nekem, és bűn lenne nem használni.

Otthagytam a szemináriumot, szereztem egy teljes munkaidős állást, beköltöztem egy barátomhoz, és elkezdtem írni egy új könyvet. És ebbe a könyvet öntöttem a szexuális frusztrációmat, a teológiai meggyőződéseimet, Krisztus iránti szeretetemet, A gyűlöletemet vallási képmutatás iránt, amely két csoportra osztja a világon a nőket: szűz vagy kurva. Ebből a könyvből lett végül a SZIRÉN, a könyv, amiben több a szimbolikus vallási tartalom, mint Az oroszlán, A boszorkány és A ruhásszekrényben. A SZIRÉN július végén jelent meg olyan jó kritikákkal, amiket évek óta nem látott a kiadóm. Ha a későbbi könyvek olyan jól teljesítenek, mint az elsők, jó esély van rá, hogy képes leszek teljesíteni régi álmom ... visszatérek az iskolába, hogy megszerezzem a mesterimet teológiából.

Uram irgalmazz.

forrás


A nagy sikerű 'Eredendő bűnösök' regények szerzője, Tiffany Reisz, írói pályája kedvéért hagyta maga mögött konzervatív és vallásos leánynevelő intézeti tanulmányait. S bár e lépése örök üdvösségét veszélyeztette, végül jobb döntésnek bizonyult, mint azt valaha is gondolta volna. Sorozatának első kötete - A szirén - 2012-ben elnyerte az egyik legrangosabb amerikai könyves magazin legjobb erotikus regénynek járó díját. A történetek pedig azóta is egyre több olvasót hódítanak meg világszerte. Az írónő jelenleg Oregonban, Portlandben él férjével, Andrew Shafferrel, és két macskájával (egyik gonosz, a másik jó). Öt piercingje és két tetoválása van. És csak kétszer tartóztatták le.

Nora Sutherlin életében számos férfi játszik fontos szerepet, így most nekik szeretnénk egy kis figyelmet szentelni. A blogturné minden állomásán közreadunk egy-egy rövid jellemzését, amely alapján egy igazi Eredendő Bűnösök rajongónak nem okozhat gondot kitalálni a szereplő nevét. Segítség gyanánt még az első betűt is megadjuk.

Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyerteseknek 72 órán belül válaszolniuk kell a kiértesítő emailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.


Miss Sutherlin kezdetben kissé vonakodó szerkesztője

a Rafflecopter giveaway

További állomások:

04.20. - Angelika blogja
04.22. - MFKata gondolatai
04.24. - Függővég
04.26. - CBooks
04.28. - Kelly & Lupi olvas
Share on Google Plus

About DhesiX

Húszas éveiben járó mohó könyvmoly, film és sorozat függő, emellett pedig rettentő rossz, de annál lelkesebb hobbi gamer.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése