Így kezdtek a Twitteren kedvenc YA szerzőink


Az Epic Reads összegyűjtötte néhány közkedvenc Young Adult szerző legelső tweetjeit. A listán többek közt szerepel például John Green, Veronica RothKiera CassMarie LuCassandra Clare és Jennifer L. Armentrout is.

Na jó. Twitterezek.  
 — John Green (@realjohngreen)


...Kristen Stwewart kb. 20mp-et szerepel a Hipervándorban. Várj, miért is nézem én a Hipervándort? 
 — Veronica Roth (@VeronicaRoth)


Nézd, anya, csibe vagyok.  
 — Tahereh Mafi (@TaherehMafi)


csatlakoztam a Twitterhez. Még csak most. 
 — Ransom Riggs (@ransomriggs)


Az első Tweetem! Vajon ez is idővámpír lesz? Kiszívja belőlem majd az életet? Csak az idő mondhatja meg...  
 — Rae Carson (@raecarson)



Azon gondolkozik, hogy mi a sz*rért keres újabb módot arra, hogy elfecsérelje online az idejét.  
— Kiersten White (@kierstenwhite)


Épp most tértem vissza Siena-ból. Nagyon középkori. Nagyon kardos és pestises.  
 — Michael Grant (@thefayz)


A világuralomra török. Vagy vacsorát tervezgetek. Mindig összekeverem ezt a kettőt. 
 — libba bray (@libbabray)

Első hivatalos tweet! Nem vagy izgatott? Én igen. Hello a követőmnek! Egy nap ez többesszám lesz.... 
 — Patrick Ness (@Patrick_Ness)


Épp most fejezetem be még egy kritikus gyűlést... most már csak, őőő, újra kell írnom az egész könyvemet.  
 — Beth Revis (@bethrevis)



*itt van.* És most? 
— Kiera Cass (@kieracass)


Épp most regisztráltam a Twitterre. Még nem biztos, hogy mindent értek. TÉNYLEG a 18. században kellett volna születnem. Csakhogy szeretek vízvezetéket szerelni!   
 — Lauren Oliver (@OliverBooks)


*semmit nem szeret jobban, mint egy jó tányér mogyorós tésztát.* 
— Marie Lu (@Marie_Lu)



Irány a kozmetikus show LA-ben! Nincs csillogás, nincs dicsőség! 
— Leigh Bardugo (@LBardugo)


Most nyitottam ki az ajándékomat Dave McKean-től, A Nagy Dagadt Kacsa Szakácskönyvet. Nehéz mint egy szikla és gyönyörű. "Látod?" mondta. "Tényleg olvasom a blogod." 
— Neil Gaiman (@neilhimself)


Hello srácok, itt Cassandra Clare. Csak azért csatlakoztam a twitterhez, mert valaki más nekem adja ki magát: http://twitter.com/cassandraclare  
 — Cassandra Clare (@cassieclare)


Próbálok rájönni, hogy működik a Twitter... 
 — James Dashner (@jamesdashner)

Túl korán van és én egy kiskutyát üldözök. 
— Julie Kagawa (@Jkagawa)


*vonszolják miközben kapálózik és sikoltozik* 
 — Gayle Forman (@gayleforman)

Juhúú, Twitter. Nem értelek, de békével jövök. 
 — Holly Black (@hollyblack)
Készülődök, hogy megnézzem a Walking Dead-et (imádom a zombikat), befejezem az új regényem & egy szerződést írok alá egy kiadóval. Juhé. 
— JLArmentrout (@JLArmentrout)



Share on Google Plus

About DhesiX

Húszas éveiben járó mohó könyvmoly, film és sorozat függő, emellett pedig rettentő rossz, de annál lelkesebb hobbi gamer.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése