A Hónap Legjobb könyve: 2014 Február



Megint rákaptam a heti mémekre, amiket folyton elfelejtek, de sebaj. Miközben keresgéltem, rátaláltam a "Best of the Bunch" havi mémre, amit az Always Lost in Stories külföldi blog csinál.

A lényeg: "A Hónap Legjobbja" rovatban értelemszerűen minden hónap végén a résztvevők megoszthatják mit olvastak és értékeltek abban a hónapban, kiválaszthatják kedvencüket, amit a "A Hónap Legjobbja" díjjal jutalmazhatnak.

Mivel ezt azért csak nem felejtem el, és nem is komplett hülyeség, így ezennel el is kezdem. Nem kizárt, hogy ha sikerül betartanom a menetrendet, majd filmekre és sorozatokra is kibővítem majd a rovatot, illetve a videojáték rovatért felelős kollégámat is igyekszem rávenni. ;)

Könyvek, amiket Februárban olvastam:

Darynda Jones: First Grave on the RightJeaniene Frost: Up From the GraveJennifer L. Armentrout: ObsidianFelicity Heaton: Claimed by a Demon KingKresley Cole: Poison Princess
Darynda Jones: First Grave on the Right 4
Jeaniene Frost: Up From the Grave 4,5
Jennifer L. Armentrout: Obsidian 4
Felicity Heaton: Claimed by a Demon King 4,5
Kresley Cole: Poison Princess 4,5

És a "Hónap Legjobbja"...

Meglepő módon az első "A Hónap Legjobbja" címet egy YA könyv kapja. Ki számított erre? Én nem. Akármekkora fizikai fájdalmat is okoz, hogy ezt a címet nem az Up From the Grave-nek adom, be kell vallanom, hogy a világ, amit Cole ebben a sorozatában megteremtett lenyűgözött. Oké, a briliáns hangoskönyv narrátorok is elég jól húzták felfelé az értékelésemet, de imádom ezt a világot, a karaktereke (még akkor is ha néha idegesítenek), a "harc a halálig" szitut és a Tarot kártya dolgot. Már el is kezdtem a második részt! Bocsi, Bones, tudod hogy azért imádlak titeket!! 

Share on Google Plus

About DhesiX

Húszas éveiben járó mohó könyvmoly, film és sorozat függő, emellett pedig rettentő rossz, de annál lelkesebb hobbi gamer.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése