Kritika ~ Nalini Singh: Angyali szárnyalás





Cím: Angyali szárnyalás (Angel's Flight)
Szerző: Nalini Singh
Sorozat: Angyali vadász 0.5, 1.5, 4.5, 4.75
Hossz: 414 oldal
Műfaj: Urban Fantasy
Nyelv: Angol
Külföldi megjelenés: 2013. március 26.
Külföldi kiadó: Avon
Hazai megjelenés: 2012, Egmont Dark
Értékelés: 4 pont

Az Angyali vadász könyvsorozat lenyűgöző, vad és gyönyörű világa még részletesebben tárul fel a regények mellékszereplőit bemutató négy novellában. 

A pompás angyalok múltjának titkai, rideg játszmái és forró szerelmei; a vadászok emberpróbáló küldetései és emberi érzelmei; a veszélyes vámpírok félelmei… A négy történet feltárja a sok részletet, titkokat, amelyeket a regények csak sejtetnek.


Angyali játszmák

Sosem származik jó abból, ha egy vámpírvadász és egy vámpír együtt dolgozik. Pláne, ha a vámpírvadász egy nő, a szóban forgó vámpír egy tapasztalt, őrjítően csinos férfi, aki már többször kicsúszott a vadász markából. De vajon Ashwini képes lesz ellenállni Janvier-nak, miközben elsimítanak egy igen kényes ügyet, amelybe vámpírok, vámpírvadászok és angyalok is belekeveredtek?

Angyali próbatétel 

Sara, a Vámpírvadász Céh egyik legjobb vadásza választás előtt áll: Simon, a Céh vezetője felajánlja neki az igazgatói széket. Vajon egy vérbeli vadász elfogadja-e, hogy a jövőben a diplomáciával kell foglalkoznia, és soha nem lehet magánélete? És mit tegyen, ha éppen ebben a kényes pillanatban találkozik a férfival, aki minden vágyát képes valóra váltani? Meg tud-e küzdeni a kísértéssel? Kell-e egyáltalán?

Angyal és farkasa

Egy megtört vámpír a veszélyes és vonzó angyal nő udvarába kerül. Új megbízatása látszólag a pályája és élete végállomását jelenti, de Nimra birodalmában semmi sem az, aminek tűnik. A pusztulás helyett talán mégis a gyógyulás és a boldogság vár a vámpírra..

Angyalszárny

A Tanár évezredek óta látja felcseperedni az angyalokat. A legveszélyesebb harcosok és arkangyalok is tőle tanultak mindent. Jessamy a hosszú évszázadok során csonka szárnyú, röpképtelen angyalból érett, nyugodt, sorsába beletörődő nővé vált. Az angyalvilág krónikása ellen azonban merényletet kíséreltek meg. Ki lehet az, akinek a nő útjában áll? Ki lehet az, aki megvédi nemcsak a támadók, hanem önmaga ellen is? Galen, a nyugtalanító, védelmező harcos nem köntörfalaz: Jessamy kell neki, úgy, ahogy van. De el lehet-e söpörni a nyers vággyal két és félezer év szenvedéseit?

értékeljünk:

Azt már párszor elmondtam, hogy nem vagyok egy novella kedvelő ember. Több okból is. Ha nagyon jó, akkor túlontúl kevés nekem az az átlag huszonakárhány oldal. A másik ok, hogy sokszor egy sorozat közepén/elején megjelenő novella vagy rövid történet elég lényeges információkat tartalmaz az adott sorozatra nézve. Ha ingyenes letölthető novella, akkor nem bánom, mert mindenki elérheti, de én jobban szeretném ezeket a fontos infókat a nagy könyvekben látni, ha egy mód van rá. khm...Ms. Frost... 

Az Angyali szárnyalás több okból is pozitív élmény volt számomra. Az első mindjárt azzal kezdődik, hogy novellagyűjtemény. Nem egy 20 oldallal szúrja ki Nalini a szemünket, és így mindjárt jobban megéri a pénzét az a néhány nem eget verően fontos, de plusz információ, amit megtudhattunk belőle. A másik ok, 4 novellából hármat imádtam és olyan karaktereket hozott közelebb a szívemhez, akik nem is érdekeltek eddig. *vastaps Nalininek*

Angel's Pawn (Angyali játszmák): 5/5 Ez volt a kedvencem a 4 novella közül... igazából ez volt a legjobb novella, amit valaha olvastam. Imádtam minden sorát. 50 valahány oldal readgasm. Nalini simán írhatott volna egy teljes könyvet Ashwini és Janvier kapcsolatáról. Ezek ketten könnyen a kedven párocskám lehettek volna a sorozatban. És ez elég sokat mond, tekintve hogy a lelkemet is odaadnám Raphiért vagy Dmitriért...

Angels' Judgement (Angyali próbatétel): 5/4.5 Épp vonattal robogtam hazafelé (4 órás út),a mikor ehhez a részhez értem. Be kell valljam, hogy nem nagyon izgatott először Sara és Deacon sztorija, szóval elég savanyú képpel kezdtem. De ez az, amire utaltam, amikor azt mondtam, hogy olyan karaktereket szerettetett meg velem, akikre eddig nagy ívben tojtam. Voltak voltak, aztán kész. Ez a sztori is nagyon jól sikerült, és örülök, hogy nem hagytam ki, ahogy eredetileg terveztem. Érdekes volt látni, hogy vált Sara a Vadász Céh vezetőjévé, hogy tesztelték az Angyalok, és ki volt Deacon annak idején.


Angel's Wolf (Angyal és farkasa): 5/4 Ez nem volt olyan jó, mint az első kettő, de alapjában véve ez is tetszett. Az elején főhősünk kissé olyan volt, mint egy megszeppent kisfiú, de belenőtte magát abba a bizonyos "farkasba", amire a cím is utal. A hősnő, Nimra egy erős angyal, akitől rengetegen tartanak. Ebben persze segít a kegyetlen hírneve is. De ez csak ügyes illúzió. Nagyon tetszett a kapcsolata az állataival és az ember barátaival. Noellel való kapcsolata is érdekesen alakult. A rejtély egy kissé kiszámítható volt, de nem volt rossz.

Angels' Dance (Angyalszárny): 5/? Az angol nyúlfarknyi leírás kissé félrevezető. Talán jobban csúszott volna, ha eleve nem arra várok, hogy valami akció dús kis történet lesz. Nem, ez 100% romantika. És naná, hogy ez a leghosszabb. Jessamyt mindig is kedveltem, Galenre mindig is kíváncsi voltam, tekintve, hogy róla sem tudtuk sokkal többet, mint Jasonről, de én ezt nem tudtam legyűrni. Valahol a közepénél feladtam. Sokan mondják, hogy ez a legjobb, legszebb. Hát kinek a pap, kinek meg a paplan ugyebár. Majd egyszer, talán...


Plusz pont az Egmontnak, hogy meghagyták az eredeti borítót.

Share on Google Plus

About DhesiX

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése