Best of 2012


2012 ABSZOLÚT LEGJOBB KÖNYVE


Iced (Fever #6)
Karen Marie Moning


Idén is bővelkedtünk a jobbnál jobb könyvekben, úgyhogy egy olyat kellett kiválasztanom, ami a legnagyobb hatással volt rám. Ami nem hagyott nyugodni hetekig, miután befejeztem. Ami a legnagyobb meglepetést okozta. Ami valóban több okból is megérdemli az EPIC címkét. A legjobbat a legjobbak közül. Nem kellett sokáig gondolkoznom melyik könyvet fogom választani...
TEAM DANI!

>> KRITIKA ITT! <<



LEGJOBB SZÁMOMRA-ÚJ-KÖNYV 2012



Ide olyan könyvek közül válogattam, amik ugyan nem 2012-ben jöttek ki, de én csak idén olvastam el őket. Akadt nagyon sok jó, de olyan is, aminél nem vesztettem volna sokat, ha sosem olvasom el. Imádom ezt a sorozatot és örülök, hogy elkezdtem attól függetlenül, hogy sci-fit eddig csak nézni szerettem, ez a rész pedig eddig a 2. legjobb a sorozatban! 



LEGJOBB DEBÜTÁLÓ SOROZAT 2012


Throne of Glass (Throne of Glass #1)
Sarah J. Maas


Rengeteg sorozat indult idén is, A spin-offok itt most nem játszanak. Olyat választottam, ami igazán friss volt, és ami különös nyomot hagyott bennem, mert elérte azt a magas mércét, amit csak nagyon ritkán tud egy új sorozat, pláne a YA kategóriában.  

>> KRITIKA ITT! <<

LEGJOBB ÚJ RÉSZ EGY SOROZATBAN 2012


Lethal Rider (Lords of Deliverance #3)
Larissa Ione


Sok kedvenc sorozatomnak jött ki idén is egy vagy több folytatása, így szerencsére volt miből válogatni. Sokan tudjátok, hogy az egyik MUST-BUY sorozatom Ione Lords of Deliverance sorozata, és egészen a Rogue Rider-ig ő volt az egyetlen olyan író, akiben még kicsit sem csalódtam. a Lethal Rider kiütéssel győzött.

>> KRITIKA ITT! <<


KEDVENC NŐI KARAKTER 2012



Dani O'Malley

Dani a legnagyobb meglepetés volt idén. Mac könyveiben kimondhatatlanul utáltam, itt viszont rettentően meg tudott nevettetni a stílusával, itt vigyorogtam, mint a tejbe tök még vagy 5 oldalakkal később is. Ugyanakkor, ő az egyike a leginspirálóbb főhősnőknek a piacon, amiből sajnos nincs is olyan sok és én jócskán olvastam Urban Fantasyt. Fiatal kora ellenére az élet nézetei valóban elgondolkodtatóak. Dani tökös, mindenki tudja hogy milyen kemény és vad ő valójában. És EL TUD vinni egy könyvet a saját hátán. Akkor is, ha nem lett volna jelen Ryo vagy Christian vagy bárki a kilencek közül, vagy akármilyen pasi, az ő könyve még akkor is megállná a helyét!

KEDVENC FÉRFI KARAKTER 2012


Ryodan

Esküszöm, hogy nem akarom ezt a bejegyzést ICED bejegyzéssé változtatni, de mit tehet az ember, ha ez veszi le a lábáról. Imádom a pasast. Nem érdekelt annyira az előző könyvekben, de öcsém, ez most száznyolcvan fokos kézifékes fordulatot vett. Imádom a hidegségét, a (beteg)humorát, és hogy igazából törődik ő Danivel, de ez nem változtatja meg. Akárhogy is, Ryodan és Dani együtt MEGFIZETHETETLEN!!


KEDVENC ELLENSÉG 2012


Pestilence
Az idei rossz fiúk többségében azt kell mondjam, hogy csalódtam. Vagy nem volt semmi személyiségük, vagy nagyon hamar eltűntek, vagy mindkettő. Azonban volt egy rossz fiú, aki sosem okozott csalódást. 
TEAM PESTILENCE! 

KEDVENC MELLÉKSZEREPLŐ 2012



Jaj, nagyon sok mellékszereplőt imádtam idén, akadtak olyanok is, akik simán ellopták a reflektorfényt a főszereplőktől, ezért nehéz is volt választani csak egyet. Zen, vagyis Zennyo Ryuo szórakoztató, titokzatos, gyakorlatias, bölcs, érdekes és egyre szerethetőbb.




KEDVENC TERMÉSZETFELETTI FAJ 2012


Pokol angyalai
Her Demonic Angel
 (Her Angel #5)
Felicity E. Heaton

Mindig is imádtam az angyalokat, de egy ideje már túlontúl unalmasak lettek így a démonokhoz pártoltam. Aztán ők is elkezdtek szaporodni és ugyanarra a sorsra jutottak, mint kedvenc szárnyasaim. Ezek után örömmel vettem, amikor kombinálták a kettőt, azaz, amikor bukott angyalokról olvashattam. Pláne olyanokról, mint Veiron. Nyami!!

>> KRITIKA ITT! << 


LEGJOBB AKCIÓ/DRÁMAI JELENET 2012


Genesis Queen (The Road to Hell series #3)
Gracen Miller


Az idei év nem volt a legjobb, ami az akció jeleneteket illeti, legtöbbnek hamar vége lett vagy nem volt annyira izgalmas, hogy a székem szélén üljek és a karfát szorongassam. Viszont drámai jelenetekben kb. úgy úszkálhattunk, mint Dagobert McCsip a vagyonában. Idén számomra a legeslegdrámaibb egy olyan jelenet volt, ahol valaki elhalálozik. Valaki, akit talán én magam fojtottam volna meg. Ennek ellenére és annak ellenére, hogy tudtam valahogy visszahozzák úgyis, egy lélegzetelállító jelenet volt. Gyönyörűen, drámaian megírva.

LEGJOBB SZEX JELENET 2012 

Bloodright (Blood Moon Rising Trilogy #2)
Karin Tabke


Az első perctől kezdve, hogy Karin megismertetett minket Luciennel, tudtam, hogy ez a szexi alpha farkas apait anyait bele ad majd, hogy meghódítsa Falont. Az összes 18+ os jelenet ebben a könyvben megérdemli ezt a "díjat". Nekem is kell egy Lucien!!! 

>> KRITIKA ITT! <<

KEDVENC PÁROS 2012


Angyali játszmák (Angyali szárnyalás)
Nalini Singh

Na az már valahol kicsit szomorú, amikor egy novella lepipálja a regényeket. Pláne, ha az olvasott könyveim 99%-a PNR. Idén nem nagyon sziporkáztak a szerelmespárok. Voltak voltak, aztán jóvan. Viszont Nalini simán írhatott volna egy teljes könyvet Ashwini és Janvier kapcsolatáról. Ezek ketten könnyen a kedvenc párocskám lehettek volna a sorozatban. És ez elég sokat mond, tekintve hogy a lelkemet is odaadnám Raphiért vagy Dmitriért…

>> KRITIKA ITT! <<

LEGJOBB SZERZŐ 2012

Larissa Ione


Szóval mit is takar a jó szerző egyáltalán? Olyasvalaki, aki legtöbbször nem csak hozza a vele szemben már elvárt színvonalat, de még rá is tesz egy lapáttal. Aki még mindig meg tud lepni és akinek a könyvei és azon belül a jelenetek nem válnak monotonná. Ez általánosságban 4/5 csillagokat jelent. Aki ha hibázik is, egy olyan fordulattal, jelenettel, történettel javítja, amitől leesik az állad.
Karen Marie Moning





Aki foglalkozik a rajongóival és nem (csak) a pénzért ír. Ennél a kategóriánál örömmel szeghetem meg a CSAK EGYET VÁLASSZ szabályomat, merthogy két írónő is szinte hibátlanul teljesítette az elvárásokat.  
(És sajnálom, hogy idén Frost és Nalini nem nyűgözött le. Sebaj, majd jövőre!)




LEGJOBB BORÍTÓ 2012


Incarnation
Emma Cornwall




Cover-whore lévén ezt volt a legnehezebb kiválasztani. Annyiiiiiii, de annyi eszméletlen jó borítót láttam az idei könyveknél, hogy szentségtörés csupán egyet kiemelni. De muszáj. Szóval osztottam szoroztam meg gyököt is vontam, és kiválasztottam az abszolút kedvencemet.

Imádok mindent ezen a borítón. A színek, a beállítás, nem túl zsúfolt, nem üres és a háttér és a ruha gyönyörűen szemlélteti a steampunkot és az összképbe nem zavar bele a cím sem. 

u.i.: Bocsi mindenkitől, aki egy Paullal ellátott borítót várt, magam sem hiszem el, hogy volt, ami akár egy hajszállal is de kiütötte :P 










Legjobban várt 2013-as megjelenések:


Jeaniene Frost: Up From the Grave (Night Huntress, #7)
Sherrilyn Kenyon: Cloak & Silence (The League, #6)
Kerry Schafer: Between
Tessa Adams: Soulbound (Lone Star Witch, #1)
Sarah J.Maas: Crown of Midnight
Francis Knight: Fade to Black (Rojan Dizon, #1)
Jeaniene Frost: Twice Tempted (Night Prince, #2)
Sherrilyn Kenyon: Born of Fury (The League, #7)
Meljean Brook: Guardian Demon (The Guardians, #8)
Richelle Mead: Gameboard of the Gods (Age of X, #1)
Larissa Ione: Reaver 
Nalini Singh: Guild Hunter #6
Sherrilyn Kenyon: Styxx (Dark-Hunter #18)
Larissa Ione: Bound By Night
Karen Chance: Tempt the Stars (Cassandra Palmer, #6)


Share on Google Plus

About DhesiX

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése