Képregény készül a 'Vikingek' sorozatból


Idén tavasszal a Titan Comics egy új képregény sorozat kiadásába kezd, mely a History Channel nagysikerű, kritikusok által is elismert Vikingek (Vikings) c. tv sorozatán alapul majd.

A képregényt a Ki vagy Doki? (Doctor Who) írója, Cavan Scott írja, és Staz Johnson (Wolverine, Pókember) illusztrálja.

A vikingek képregény politikával, intrikákkal, árulásokkal, cselszövésekkel és harcokkal lesz tele, csakúgy, mint az alapanyag. A 3. évad közben játszódik és Ragnar Lothbrokot és seregét követi új fosztogató és dicső hadjáratokon át.

"Azóta rajongok a Vikingekért, mióta kiskoromban voltam a Yorvik Viking Centerben (York)," osztotta meg Cavan Scott. "Évekig olvastam a portyázó Északiak történeteiről, úgyhogy nagyon vártam annak idején a Vikingek sorozatot. Az első három évad minden percét imádtam és nagyon izgatott vagyok, hogy Ragnart, Lagerthat, Rollot, Flokit és a többieket a képregények világába is bevezethetem. Ugyanazt a harccal, misztikummal, vérrel és árulással teli történetvezetést ígérhetem, ahogy Ragnar eddigi legnagyobb kihívással találja szemben magát: vajon ki fog először elpártolni tőle? Istenei vagy az emberei?"

A képregény az alábbi négy különböző borítóval jelenik majd meg:




A Godhead alcímre hallgató sorozat egy 5 részes minisorozat lesz, melynek első része áprilisban fog megjelenni. 
Share on Google Plus

About DhesiX

Húszas éveiben járó mohó könyvmoly, film és sorozat függő, emellett pedig rettentő rossz, de annál lelkesebb hobbi gamer.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése