Borító mánia ~ Ilona Andrews: Magic Bites - Pusztító Mágia



Ilona Andrews neve nem ismeretlen már a magyar Urban fantasy olvasóknak, hiszen annak idején az Egmontnál megjelent a The Edge, vagyis a Világok peremén sorozatának első két része. Sajnos amikor az Egmont bejelentette megszűnését nem sok esélyt láttunk arra, hogy ez a név még felmerül a hazai könyvpiacon. De imáink meghallgatásra találtak: a Könyvmolyképző kiadó úgy döntött, hogy bár a Világok peremén sorozatot nem folytatja, viszont megpróbálkozik a Kate Daniels sorozattal. Bevallom őszintén én a másik sorozatot nem annyira szeretem, míg a Kate Daniels szerintem manapság az egyik legeredetibb, legösszetettebb, legfantasztikusabb UF sorozatok közé tartozik, ezért számomra ennél jobb hírt nem is közölhetett volna a kiadó. Logikusabb lépésnek is tűnik a (kint) sikeresebb sorozat választása, reméljük itthon is rengeteg olvasónak is elnyeri a tetszését.

A Kate Daniels sorozat első része a Magic Bites, itthon a Pusztító Mágia címet kapta, és hosszas háttérmunkálatok és ötletelések során végre elkészült a magyar borító is. Sajnos a teljesen végleges verziót technikai okokból nem tudjuk MÉG megmutatni (amint rendelkezésünkre áll majd természetesen frissítjük a bejegyzést), de leszámítva a vízjelet és egy két csinosítgatást, nagyjából azért láthatjátok, hogy milyen lesz. Nem is húzzuk tovább az időt, íme a borító, ami még a szerzők tetszését is elnyerte:


Kate Daniels az Atlanta városában előforduló paranormális problémák felgöngyölítésével megbízott zsoldosként tengeti napjait. A szókimondó lány ereiben is mágia csordogál, de ő jobban bízik a kardja erejében. Ő maga is bármikor célponttá válhat, de nem futamodik meg a kihívás elől. Amikor azonban Kate gyámját meggyilkolják, válaszút elé kerül: vagy megvárja biztonságban, amíg elcsitulnak a kedélyek, vagy a természetfeletti gyilkos nyomába ered.
 

Kate az utóbbit választja, így akarata ellenére belekeveredik Atlanta két legerősebb természetfeletti körének hatalmi harcába. Az egyik oldal a vámpírokat irányító Halottidézők. A másik a Falka, az alakváltók félkatonai klánja. És mindkét fél azt akarja, hogy Kate találja meg a gyilkost.

A New York Times sikerszerzője, Ilona Andrews Kate Daniels világának megismerésére hívja az olvasót a sorozat első kötetében.






„Egy pillantással felmértem, hogy szikét ebben a szobában biztosan nem találok, úgyhogy előhúztam Gyilkost a hüvelyéből. Füstölni kezdett, amint megérezte az élőholtat. Finom köd szállt fel kígyózva a pengéről.
– Nehogy levet eressz nekem! – mormogtam, és nekinyomtam a pengét a sebhelynek.
Az élőholt bőre sisteregni kezdett, amint a penge belemélyedt a húsba. Egészen aprócska, hat milliméteres bevágást ejtettem csak. Megfogtam a bőrlebenyt, és finoman húzni kezdtem. Végül megpillantottam egy huszonöt milliméter széles és tizenkilenc milliméter hosszú égési sebet. A seb közepén egy billog volt: egy nyílvessző, de nem nyílhegyben, hanem egy körben végződött. Ez Ghastek ismertetőjele. Miért is nem vagyok meglepve?
– Ugye tudja, hogy büntetés jár a holttestek megrongálásért? – szólalt meg mögöttem egy férfihang.
Megpördültem, kezemben a kardommal. Egy magas férfi támaszkodott az ajtónak. Köpenyt viselt, úgyhogy minden bizonnyal több joga volt ott tartózkodni, mint nekem.
– Hé, lassan a testtel! – mondta.
– Ne haragudjon! – Leengedtem a kardot. – Csak nem szeretem, ha megzavarnak.
– Én sem. Kivéve, ha csinos, fiatal nők zavarnak meg. – A férfi a harmincas évei közepén járhatott. A váll-lapján lévő csík világos narancssárga volt. Harmadik szintű engedély. A köpenyére erősített biléta pedig arról árulkodott, hogy épp most kaptam a nyakamba egy osztályellenőrt.
És az osztályellenőr egy szempillantás alatt kitilthat innen.
A férfi megvárta, amíg nem bámulom tovább a kitűzőjét, majd kinyújtotta felém a bal kezét.
– Crest.
Lehámoztam a bal kezemről a kesztyűt, de Gyilkost szorosan tartottam a jobb kezemben. Kezet ráztunk.
– Kate. És a Cresthez tartozik keresztnév is?
– Igen, de nem szeretem.”
  

A SZERZŐRŐL:


A frappáns írói álnév, ILONA ANDREWS egy házaspárt rejt! Ilona és Andrew a neveikből hozták létre. Közösen alkotnak horror és fantasy műfajban, mindezt modern környezetbe helyezve. Ilona Oroszországban született, tinédzserként költözött az Államokba. A Western Carolina egyetemen találkozott férjével.

Most Texasban élnek, két gyönyörű lányuk van, és az írás a fő hivatásuk. Az egyik legnagyobb sikerük a Kate Daniels sorozat, aminek az első kötete 2015 decemberében jelenik meg Magyarországon.

Nézz fel a weboldalukra:
http://www.ilona-andrews.com/

Kövesd őket Facebookon:
https://www.facebook.com/ilona.andrews
Share on Google Plus

About DhesiX

Húszas éveiben járó mohó könyvmoly, film és sorozat függő, emellett pedig rettentő rossz, de annál lelkesebb hobbi gamer.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése