Az első hivatalos kép Aquamanről



"A tengerek és óceánok az én apám és anyám. Így bárhol járok bennük, otthon vagyok...mert én vagyok Aquaman"


Momoa Aquamanje egyáltalán nem olyan, amilyenre számítottunk...sokkal jobb! Zack Snyder twitterén megosztotta az első képet Jason Momoa (Trónok Harca, Conan) Aquamanjéről, aki először jövőre Snyder “Batman v Superman: Dawn of Justice” filmjében tűnik fel, később pedig az Igazság Ligájában (2017. november) is felbukkan, illetve saját, önálló filmet (Aquaman - 2018. július) is kap, ám ezekre még várnunk kell pár évet.


A “Batman v Superman: Dawn of Justice” 2016 Március 25-én kerül a mozikba.  
Share on Google Plus

About DhesiX

Húszas éveiben járó mohó könyvmoly, film és sorozat függő, emellett pedig rettentő rossz, de annál lelkesebb hobbi gamer.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése